Βίντεο εκδηλώσεων

 

Digital event – Βίντεο εκδηλώσεων


Τα απολογιστικά βίντεο εκδηλώσεων αφορούν τις παρακάτω περιπτώσεις:

    Εταιρική εκδήλωση, Συνέδριο, Ημερίδα, Παρουσίαση, Event, Έκθεση

Και πολλά ακόμα. Γίνεται καταγραφή κατά την διάρκεια της εκάστοτε εκδήλωσης και ο σκοπός τους είναι να μεταφέρουν (κυρίως για χρήση στο internet) με ελκυστικό τρόπο τι ακριβώς συνέβη εκείνη ή εκείνες τις μέρες. Να μεταφέρει το κλίμα και να περάσει κάποιο μήνυμα αν αυτό κρίνεται σκόπιμο. Αποσπασματικά πλάνα από όλους του χώρους που διαδραματίζεται η εκδήλωση και κάποιες φορές σε συνδυασμό με σύντομες δηλώσεις των οργανωτών ή των συμμετεχόντων αποτελούν συνήθως το κύριο υλικό που δουλεύουμε στην συνέχεια στο μοντάζ.
 

Ζητήστε μία προσφορά

ή καλέστε μας στο 2104406789
 

Γιατί να επιλέξετε την Digital Production;

 
home_bikerental_about_icon_1

Μόνιμοι συνεργάτες

Επιδιώκουμε μόνιμες συνεργασίες που αντέχουν στον χρόνο και έχουν συνέχεια. Έχουμε προσωπική επαφή με κάθε πελάτη και τον καθοδηγούμε σε όλα τα στάδια του project, καθώς και όταν αυτό ολοκληρωθεί (after sales service)

home_bikerental_about_icon_4

Πανελλαδική κάλυψη

Είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε σε κάθε σημείο στην Ελλάδα. Ακόμα και όταν είναι αδύνατο να φτάσουμε σε εσάς λόγο ανωτέρας βίας, το δίκτυο συναργατών μας είναι απλωμένο σε όλη την χώρα και θα μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.
home_bikerental_about_icon_2

Αγαπάμε αυτό που κάνουμε

Γεια εμάς, ο χώρος της εικόνας, του ήχου και του web, δεν είναι απλά επάγγελμα, είναι πάθος και περιβάλλεται από αγάπη και ενδιαφέρον για το αντικείμενο. Γι' αυτό και κάθε νέα εργασία αποτελεί πρόκληση.

home_bikerental_about_icon_3

Αναλογία κόστους / απόδοσης

Είμαστε ευέλικτοι και προσφέρουμε λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες σας και ανάλογα με τις δυνατότητες σας. Προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας με γνώμονα την αναλογία κόστος / απόδοση.

Μερικά στοιχεία που καλό θα είναι να γνωρίζεις

Σύμφωνα με το eMarketer οι ενήλικοι χρήστες στην Αμερική παρακολουθούν 66 λεπτά βίντεο ημερησίως. Το Facebook πλέον έχει διπλασιάσει τον αριθμό βίντεο που προβάλλονται καθημερινά από τους χρήστες, ξεπερνώντας ακόμα και το YouTube. Με το snapchat αλλά και όλους τους υπόλοιπους ανταγωνιστές πλέον να ποντάρουν περισσότερο στο βίντεο, φαίνεται πως το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ έχει όνομα και λέγεται βίντεο.

Αν δεν είσαι εξοικειωμένος ακόμα με αυτό, καλό θα ήταν να προσπαθήσεις να δημοσιεύεις πλέον περισσότερα βίντεο για να δεις την διαφορά ο ίδιος μέσα από τα στατιστικά στοιχεία των σελίδων σου στα social media.

Ποια είναι η Νο1 μηχανή αναζήτησης στον κόσμο; Εύκολη απάντηση. Η Google βεβαίως (με περίπου 80% των αναζητήσεων να γίνονται από αυτήν). Η 2η ποιο διαδομένη μηχανή αναζήτησης ξέρετε ποια είναι; Εάν νομίζετε ότι είναι το Yahoo ή το Bing κάνετε λάθος. Σκεφτείτε ξανά. Είναι το YouTube! Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι καθόλου παράξενο που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το YouTube για να βρουν πληροφορίες και να πάρουν γνώσεις. Το Video είναι λιγότερο βαρετό από ένα κείμενο, προκαλεί το ενδιαφέρον και έχει μεγαλύτερη διάδραση. Οι άνθρωποι λοιπόν χρησιμοποιούν το YouTube για ψάξουν πράγματα. Και όπως γνωρίζετε το YouTube ανήκει στην Google.

Και η Google λατρεύει να στέλνει επισκέπτες στο Youtube γιατί έτσι κερδίζει περισσότερα χρήματα από διαφημίσεις. Μάλιστα πολλές φορές όταν αναζητάτε κάτι στο Google, θα έχετε προσέξει ότι στα αποτελέσματα εμφανίζονται και Video από το YouTube. Όταν λοιπόν μιλάμε για Video Μarketing μιλάμε ουσιαστικά για YouTube!

Ένα βίντεο 90’’ μπορεί να μεταφέρει περισσότερες πληροφορίες από 90 σελίδες κειμένου.

Οι επιστήμονες λένε ότι χρειάζονται μόλις 13 δέκατα του δευτερολέπτου για να επεξεργαστεί ο εγκέφαλός μας μια εικόνα, η οποία είναι 60.000 φορές ταχύτερη από την επεξεργασία κειμένου. Με το 60% των ανθρώπων να προτιμούν τα οπτικά ερεθίσματα, το βίντεο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προβάλετε την εργασία μιας εταιρείας αποτελεσματικά και με επιτυχία.
.

  • Το 55% των ανθρώπων παρακολουθούν βίντεο στο διαδίκτυο καθημερινά.
  • Το 75% των χρηστών επισκέπτονται μία ιστοσελίδα αφού παρακολουθήσουν ένα βίντεο
  • Είναι 4 φορές πιο πιθανό κάποιος να παρακολουθήσει ένα βίντεο προϊόντος από το να διαβάσει γι’ αυτό.
  • Οι εταιρίες που χρησιμοποιούν βίντεο έχουν 49% περισσότερα έσοδα από όσες δεν χρησιμοποιούν βίντεο
  • Ενδεικτικοί πελάτες: